Open Rehearsals 12 and 19 September!

**English Below** Altijd al bij een leuk studentenkoor willen zingen in Rotterdam dat volledig uit meisjes bestaat? Dit

is je kans want onze halfjaarlijkse open repetities komen er weer aan! Tijdens deze repetities kun je ervaren hoe het is om deel uit te maken van ons koor en krijg je een goed beeld van de sfeer. Dus twijfel niet en stuur snel een e-mail naar studentenkoor.eur@gmail.com.

De repetities vinden plaats op 12 en 19 september om 19:15 in onze repetitieruimte ‘t Fundament.

Always wanted to join a great all-girls student choir in Rotterdam? Well, now is your chance because we have our semi-annual open rehearsals coming up! During these rehearsals you will experience what it is like to be a part of our choir and you will get a good taste of the atmosphere. So don’t hesitate and send an e-mail to studentenkoor.eur@gmail.com.

The open rehearsals will take place on 12 and 19 September at 19:15 in our rehearsal space ‘t Fundament.