2020: Open Rehearsal & Performances

Het nieuwe jaar is aangebroken en dat betekent dat wij weer opzoek zijn naar nieuwe leden en ons druk aan het voorbereiden zijn op onze optredens. Heb je ons koor gevonden en denk je, dit is wat voor mij? Kom en zing een avondje met ons mee! Op 29 januari van 19:00 tot 21:00 hebben wij een open repetitie waarbij je iedereen kan ontmoeten, informatie kan verkrijgen en natuurlijk lekker zingen! Stuur ons een mailtje (studentenkoor.eur@gmail.com) als je erbij wilt zijn en dan sturen wij je de details!

We hebben dit jaar ook weer voldoende optredens, kijk op deze pagina om te zien wanneer!

The new year has begun and we are more than ready for new members and the performances we have coming up. Have you found our choir and are you thinking: this sounds like fun! Come and join us!! On Wednesday night the 29th of January we have our open rehearsals in which you can meet everyone, join us for some songs and get some information about our choir. Just send us an email (studentenkoor.eur@gmail.com) and we will send you all the details!

If you want to know when we’re performing, check out this page!