Open Rehearsals September 2019

Met de zomer in ons achterhoofd en een frisse blik op het nieuwe academische jaar, beginnen wij aan het nieuwe zangseizoen. Onze eerste activiteit: de open repetities. Heb je ons koor gevonden en denk je: dit is iets voor mij! Kom en doe mee! Op woensdagavond 11 en 18 september zijn onze open repetities waar je alle meiden kan ontmoeten, lekker met ons mee kan zingen en meer informatie krijgt over het lidmaatschap in ons koor. Stuur ons een mailtje (studentenkoor.eur@gmail.com) als je erbij wilt zijn en dan sturen wij je de details!

With the summer in the back of our minds and a fresh look on life, we begin the new singing season. The first activity on our schedule: the Open Rehearsals! Have you found our choir and are you thinking: this sounds like fun! Come and join us!! On Wednesday night the 11th and 18th of September we have our open rehearsals in which you can meet everyone, join us for some songs and get some information about our choir. Just send us an email (studentenkoor.eur@gmail.com) and we will send you all the details!