Open Repetities / Open Rehearsals

2016 is alweer bijna voorbij, dus wat klinkt nou leuker dan 2017 muzikaal te beginnen door je bij ons koor aan te sluiten? ๐Ÿ˜€ Er staan twee open repetities op de planning, namelijk 11 en 18 januari. We beginnen 19.45 uur @ Erasmus MC. Heb je vragen of wil je je graag aanmelden voor een open repetitie? Stuur dan een mailtje naar studentenkoor.eur@gmail.com. Als je je aangemeld hebt, zul je alle benodigde info ontvangen. We hopen je snel te zien!

En vergeet ons niet te volgen via Instagram (eskrotterdam)ร‚ย en Facebook (Erasmus Studentenkoor Rotterdamsch Schoon)! ๐Ÿ˜‰

2016 is coming to an end, and what sounds more fun than to start 2017 musically with joining our great choir? ๐Ÿ˜€ There will be two open rehearsals: the 11th and 18th of January. We’ll start 19.45h @ Erasmus MC. If you have some questions or if you want to sign up, please send us an e-mail via studentenkoor.eur@gmail.com. After signing up, you’ll receive all the info needed.ร‚ย We hope to see you soon!

And don’t forget to follow us via Instagram (eskrotterdam) and Facebook (Erasmus Studentenkoor Rotterdamsch Schoon)!ร‚ย ๐Ÿ˜‰

Foto koor optreden 5 nov.